lördag 18 juni 2016

#4 Jössestugan i Arvika

Ber om ursäkt till bloggens trogna följare att jag inte uppdaterat något på flera dagar, men har varit upptagen med allt möjligt annat. Duschat har jag ju faktiskt och det i en riktig pärla till klubbstugedusch på Sveriges så kallade framsida. Åkte för några dagar sedan till Arvika för att avsluta förra sommarens kartritning. Hade ett litet tilläggsområde att nyrita plus att gå över några synpunkter och saker som ändrats sedan i fjol. Är för övrigt nästan klar och kan snart dra vidare mot nya duschar.

I alla fall så ligger OK Jösses klubbstuga en bit från stan men väldigt nära skogen. Har alltså haft förmånen att få bo på kartan som jag ritat vilket väger upp nackdelarna med att det saknas en del bekvämligheter som till exempel vattentoalett. Men en utmärkt varmdusch i en separat byggnad finns det faktiskt. Jag brukar se till att utnyttja den minst en gång om dagen när jag är här. Bildbevis nedan:

Lite dimmigt i duschrummet.

Bra tryck på vattnet men inte särskilt praktiskt om man av någon anledning är rädd för att blöta ner håret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar